OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett konsultbolag med ett gäng teknikintresserade och glada personer!
Vi älskar teknik, vi älskar design och vi älskar kvalitet. Vår mångfald gör oss unika och det skapar en inkluderande och välkomnande arbetsplats, där varje individ värderas högt.
Hos oss är varje individ sig själv och respekterar andra för vem dem är och vi tror på att när en fantastisk blandning av människor samlas och delar med sig av sina kunskaper, erfarenheter och idéer kan vi hjälpa våra kunder till en helt ny nivå. Efter mycket framgångsrika år är det dags att bolaget tar nästa steg. Som ett led i denna utveckling ser vi ett tydligt behov av en kontorsassistent. En person som med stor social kompetens hjälper oss att göra stordåd.
Vi söker dig som vill växa tillsammans med oss!
Hos oss har du stora möjligheter att ta ordentliga kliv i din karriär och möjlighet att ta stort ansvar.
Ditt dagliga arbete kommer att utföras med övrig administrativ personal på kontoret. Det är ett team (People Ops Team) bestående av VD, ekonomi, sälj och konsultchefer.
Som kontorsassistent kommer du bland annat:
- Ansvara för content/innehåll i marknadsföringen på sociala medier och vår hemsida.
- Utveckla kommunikation med konsulter via Intranätet, Wiki.
- Assistera i arbetet kring löneadministration, HR-frågor.
- Planläggning och genomförande av event och personalaktiviteter
- Delaktig i vissa rekryteringar med att skapa annonser, publicera och intervjua.
I denna roll kommer du att få, tillsammans med de övriga på kontoret, utveckla bolaget. Vi ser dig som en drivande kraft, som på ett prestigelöst sätt tar dig an uppgifter som ofta dyker upp i en mindre organisation. Gärna ha ett övergripande ansvar för kontoret.
Krav:
- Eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, rekrytering eller sälj
- Minst 2 års yrkeserfarenhet av liknande roll
- Goda kunskaper i svenska och engelska (I tal och skrift).
Vi söker dig som:
Trivs med att vara spindeln i nätet och på ett prestigelöst, flexibelt och ansvarstagande sätt tar dig an många olika arbetsuppgifter. Du är strukturerad och genom din personlighet, driv och entusiasm ser vi gärna att du bidrar till företagets utveckling. Om du gillar att arbeta i en multikulturell miljö och delar bolagets värderingar kommer du att trivas.
Meriterande om du:
- Körkort (B)
Övrigt:
Start: Så snart som möjligt
Arbetstider: Heltid, 8 timmars arbetsdag mellan 08:00 och 17:30.
Placering: Älvsjö
Anställningsform: Tillsvidareanställning. 6 månaders provanställning tillämpas
Ansökan: Skicka din ansökan här! (https://jobb.tillvaxtbotkyrka.com/jobs/1545430-soltia-ab-soker-kontorsassistent/b2838351-4031-465c-8170-b7ebf902640c)
Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Idebro
0732 333 665
Max Lauritzen
0730781671
Hampus Löwstedt
0720616131
Max Lauritzen
072-061 71 17
Saide Hanna
072-061 81 30
Hampus Löwstedt