OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nästa Solution Engagement Specialist?
Solution Engagement Specialisten skapar värde för att få UPS:s verksamhet att växa över olika funktioner (t.ex. Supply Chain Solutions, Freight och Package). Detta görs genom att demonstrera lösningar för att förbättra kundernas resultat. Genom att engagera dig med våra kunder och arbeta nära säljteamet kommer du att ansvara för att skapa, bibehålla och utöka UPS verksamhet som i sin tur kommer att stödja dina månatliga KPI:er. Du kommer att arbeta i en fartfylld, entreprenöriell miljö med stort fokus på kundupplevelsen.
Dina Arbetsuppgifter:
Genomföra analyser för att förstå kundens verksamhet (t.ex. mål, volym, trender, etc.), för att maximera diskussioner om mervärdeslösningar.
Utvärdera kundernas affärer (t.ex. processer, problem, behov, etc.) av Supply Chain-kartläggning och föreslå hållbara lösningar för att uppnå ekonomiska, kvalitets- och processförbättringar, för att öka kostnadsbesparingar, öka effektiviteten och bygga och stärka partnerskap.
Förbereda kundförslag och presentationer för att visa mervärdet av UPS lösningar och få verksamheten att växa.
Leverera kundförslag och presentationer för att föreslå nya idéer, metoder och teknik för att effektivisera processer och få kundernas engagemang.
Kvalifikationer:
Du har erfarenhet av en kundnära roll med stark analytisk förmåga och förmåga att arbeta under press.
Du har en Universitetsexamen inom relevant område för rollen.
Du är en utmärkt kommunikatör, inklusive muntlig, skriftlig och presentationsförmåga
Du är effektiv på tidshantering, specifikt inom områden som planering, organisation och projektgenomförande
Du är skicklig i Microsoft Office-paketet
Du har ett giltigt körkort, tjänstebil tillhandahålls.
Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
Information om tjänst:
Kontor finns i Järfälla, Stockholm.
Ansvarsområde - Kunder i Stockholm, Norrköping och Linköping
Tjänsten är på Heltid, Tillsvidare med 6 månaders provanställning.
Du kommer att rapportera till Customer Solutions Supervisor
Kollektivavtal finns med Unionen
Friskvård
Vänta inte med din ansökan då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista datum för ansökan. Sista ansökansdag 2022-04-22.