OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare ingår du i ett team med trevliga kollegor i en internationell miljö. Tillsammans ansvarar ni för att ge kunderna professionell service med hög tillgänglighet och flexibilitet. Du kommer arbeta i deras nyrenoverade fräscha lokaler på Gärdet i Stockholm. Tjänsten börjar som ett sommarjobb där du kommer att arbeta heltid under sommaren och sedan fortsätta arbeta 10-20 timmar/veckan under terminerna. Under sommaren kommer du att arbeta heltid 8-17 och när skolan sedan drar igång arbetar du vardagar kl.16-20 samt vissa helgdagar (varierande tider). Tjänsten är ett konsultuppdrag på 1 år med goda möjligheter till förlängning eller övertag hos kund.
Arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Besvara kunders frågor via telefon och mail
• Registrera nya kunder
• Hantera fakturafrågor
• Administration
Kvalifikationer
För att passa och lyckas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du har:
• Erfarenhet av service
• Du motiveras av att arbeta med kundservice
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i officepaketet
• Tidigare arbete i en kundtjänst är meriterande
Personligt
Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och en social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande.
Hur går processen till?
Det första steget är att du ansöker om tjänsten och bifogar personligt brev och cv. Fyll i arbetslivserfarenhet och utbildningserfarenhet under flikarna och självskatta dig själv inom olika färdigheter och kategorier med hjälp av stjärnorna. Skicka sedan in din ansökan.
För dig som går vidare i processen kommer nästa steg att bli en kort videointervju där du svara på några frågor med hjälp av din mobil.
Om du efter det går vidare till nästa steg i processen kommer du att bli uppringd av en rekryterare för en telefonintervju för att säkerställa och komplettera med vissa frågor. Därefter kommer intervjuer hos Easypark att ske för de slutkandidater som har gått hela vägen. Detta betyder alltså att processen kommer att gå relativt snabbt och att du måste söka tjänsten redan idag!
Företaget
EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Deras parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. EasyParks vision är tydlig – de vill förbättra livet i framtidens städer – "Make cities more liveable". Huvudkontoret är beläget i Stockholm nära Värtahamnen och där arbetar totalt 70 personer varav 40 stycken tillhör kundservice. EasyPark erbjuder dig en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. EasyPark fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling
Sökord: kundtjänst, kundservice, deltid, Easypark, telefon, mail