OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
MultiMind Bemanning söker en administratör till ett globalt företag i Alvik. Är du noggrann, serviceminded och intresserad av administration? Då har MultiMind rollen för dig! Uppdraget sträcker sig från och med 2 maj till och med 31 augusti. Om Rollen I denna roll kommer du att supportera två team inom främst produktutbyten och administration i CRM och SAP. I arbetsuppgifterna ingår bl.a:
Skapa kreditar
Kontrollerar utförda arbeten från våra service partners
Supportera i diverse ad-hoc ärenden som uppstår
Vem är du? Vi ser att du är strukturerad och noggrann
Servicemedveten
Systemvan (meriterande om du arbetat med Excel och/eller SAP)
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då båda arbetsspråken förekommer på arbetsplatsen
Som anställd hos MultiMind får du: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerlig stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Intresserad? Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44