OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder
Hos oss får du möjlighet att bli en del i ett trevligt team.
Här kommer du att få arbeta med teleservice samt bemöta kunder vid vår informationsplats på Oskarshamn Sjukhus. Arbetet innebär mycket kontakt med människor via telefonsamtal, mejl och fysiska möten. Det är både kunder och andra medarbetare inom Region Kalmar län som vi servar varje dag med stöd av flera olika administrativa system.
Dina arbetstider kommer att variera då du arbetar efter ett schema som inkluderar kvälls- och helgtjänstgöring.
Vi söker
Vi söker dig som har en treårig gymnasieutbildning eller yrkeserfarenhet inom telefoni och/eller kundtjänst som bedöms likvärdig. Vi vill att du har god förmåga att kunna utrycka dig i tal och skrift inom engelska och svenska samt datavana.
Du behöver vara kommunikativ, saklig och korrekt med ett gott bemötande i varje enskilt fall. Då vi arbetar med många olika arbetsuppgifter och du kommer ha kollegor i hela länet är flexibilitet och samarbete en förutsättning. Du är lösningsorienterad och kreativ då inkommande frågor och problem som uppstår nästan alltid är situationsanpassade och måste lösas omgående.
Vår arbetsplats
Inom basenheten Administration arbetar vi med faktura- och lönehantering, kundtjänst, teleservice och journalarkivering för Region Kalmar läns stora och komplexa verksamhet.
Vi är en del av Regionservice, som består av 500 medarbetare från flera olika yrkesgrupper med specialkompetens inom olika områden. Tillsammans ansvarar, utför och utvecklar vi servicetjänster för Region Kalmar läns verksamheter.
Vi och våra 7 000 kollegor på Region Kalmar län jobbar för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete - varje dag.
Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan.
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Monica Ekström, Enhetschef (från vecka 32)
010-4410270
Harriet Stjärneborn, tf verksamhetschef
0709-209185
Linda Lord, vårdutvecklare
0700-82 21 99
Peter Hellman, tf sektionschef
0703-49 57 56