OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lundin & Boström jobbar med rekrytering, uthyrning av resurskonsulter och HR-projekt åt företag i olika branscher. Lundin & Boströms kärnvärden är Närhet, Engagemang och Kvalitet. De beskriver vad vi står för och hur vi jobbar. Vi är en expanderande arbetsgivare som värnar om nära relationer med såväl våra medarbetare som våra kunder. Vår huvudsakliga marknad är Dalarna med omnejd, men vi har också genomfört uppdrag på andra platser i landet och världen. Lundin & Boström fick utmärkelsen Årets Nyföretagare 2011.
Vi söker en ekonomiassistent!
Arbetsbeskrivning:
Vi söker en ekonomiassistent till vår kunds ekonomiavdelnings reskontragrupp. Du kommer att arbeta med traditionella reskontrauppgifter såsom leverantörsfakturahantering, registrering av inbetalningar och stöd till verksamheten i reskontrafrågor.
Du blir anställd av Lundin & Boström och uthyrd till vår kund i Falun. Uppdraget pågår under v. 22-33. Omfattning är 75-100% (ange i ansökan vad du helst vill ha för omfattning)
Din bakgrund och profil:
Du har en ekonomisk utbildning på eftergymnasial nivå eller kanske en pågående utbildning. Alternativt erfarenhet vi bedömer likvärdig. Goda kunskaper i bokföring och Excel.
Förmodligen har du någon erfarenhet av ekonomiarbete och reskontra. Har du dessutom erfarenhet av påminnelse-, krav- och inkassohantering är det en merit.
Du skall ha goda kunskaper i svenska och gärna engelska, i tal och skrift.
Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Du behöver vara positiv, kommunikativ och tydlig. Lätt för att lära dig nya saker och snabbt vilja bidra till verksamheten.
Ansökan och kontaktperson
Passar detta in på dig? Ansök då på vår hemsida www.lundinbostrom.se, ansökningarna hanteras löpande så sök så snart som möjligt.
Vid frågor kontakta Ida Ryentorp 070- 360 71 90 eller Maria Lindström, Lundin & Boström 0243- 22 66 92.