OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
Vi söker för kunds räkning en semestervikarie för back-officeavdelningen v.27-33.
Dina arbetsuppgifter är bl a kund- och leverantörsreskontra, krediteringar, reklammationer, svara i telefon.
Du bör ha erfarenhet av elektronisk fakturahantering och bra kunskaper i office-paketet. Ett plus är om du behärskar ekonomisystemet Movex.
Som person är du social, flexibel, serviceinriktad och effektiv och gillar att jobba i högt tempo.
Du ska kunna jobba under hela uppdragsperioden!
Arbetstid mån-fre, kontorstider.
Vi vill ha din ansökan med cv samt personligt brev oss tillhanda senast måndag 23/6-2014, på www.personalpoolen.se/jobb.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001