OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en annan huvudsaklig sysselsättning och letar efter ett flexibelt och socialt extrajobb i centrala Stockholm? Trivs du med att vara ansiktet utåt och vet vad god service innebär? Då har vi tjänsten för dig!
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Som receptionist kommer du att vara vår representant ute hos kund och den första personen som kunderna möter. För att lyckas i tjänsten är det därför viktigt att alltid leverera bästa möjliga service och engangamang utåt och trivas i en rörlig miljö. Du kommer att vara anställd som ambulerande receptionist, så när vår kunds personal eller vår egen är borta så kommer du vara vår härliga resurs som räddar dagen!
Exempel på dina arbetsuppgifter kan exempelvis vara:
- Ta emot besökare och bud
- Svara i telefon och koppla samtal internt/externt
- Hantera fakturor
- Boka konferensrum och beställa kontorsmaterial
Som receptionist är det också viktigt att du hela tiden tänker på att arbeta proaktivt och arbeta undan administrativa sysslor den tiden då receptionen är lugnare och alltid sätter kunden först när de väl är på plats. Du kommer bli en del av vårt team som håller en mycket hög servicenivå och problemlösningsförmåga. Du arbetar ibland tillsammans med övrig personal och ibland självständigt, därför är det viktigt att du är driven som person och vill lära dig.
Utbildning
Slutförd gymnasial utbildning.
Erfarenhet
- Minst 3 mån. erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Behärska Officepaketet
- Växel/telefonistvana
Meriterande är tidigare erfarenhet av inpasseringssystem och nyckelhantering, erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar, hänvisningsdatorer och digitala besökssystem.
Personliga kvalifikationer
Som receptionist hos oss är det viktigt att du alltid är engagerad och profesionell när du bemöter våra kunder och deras besökare. Vi söker dig som tycker om att arbeta självgående och vågar ta egna initiativ på arbetsplaten. Det är även viktigt att du är social och nyfiken på att lära känna nya miljöer och människor.
Lön och anställningsvillkor
Timlön.Vid behov. Krav på annan huvudsaklig sysselsättning.
Ansökan
Urval och intervjuer görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum, så skicka in din ansökan redan idag!
Ange din andra huvudsakliga sysselsättning i ditt personliga brev.
Startdatum
Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Andersson
Emma Pelarhagen
Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson
Claudia Bellagamba
Johan Sjöstrand
Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson