OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
OnePartnerGroup söker en administratör till ett kundföretag i Linköping som ska stärka upp under semestertider i sommar. Tanken är att man kommer arbeta heltid v.24 – v.32.
Som administratör kommer du få arbeta med följande arbetsuppgifter:
• Kundtjänst
• Tidrapportering
• Lägga upp beställning samt felanmälningar som inkommer
• Fördela ut jobben på kundens tekniker
Din profil
Vi söker dig som har:
• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana i MS Office
• Erfarenhet av administration
Tjänsten passar dig som är serviceinriktad och stresstålig. Vidare är du noggrann och är mån om att utföra dina arbetsuppgifter med god kvalitet. Då du kommer att ta emot felanmälningar gällande fastigheter är det meriterande om du har viss kunskap inom området, alternativt ett intresse av och en god förmåga att snabbt lära dig nya kunskapsområden.
Övrig information:
• Start: v. 24
• Omfattning: Sommarjobb
• Lön: Enligt överenskommelse
• Placering: Linköping
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av OnePartnerGroup
och arbeta som konsult hos vår kund.
Intresserad?
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så länge annonsen finns publicerad tar vi emot ansökningar.
Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att höra av dig till Julia Hermansson, Rekryteringskonsult julia.hermansson@onepartnergroup.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Stenqvist
Julia Hermansson
Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson