Sommarjobb inom kundservice till EnterCard

Sommarjobb inom kundservice till EnterCard

Arbetsbeskrivning

Till EnterCard söker vi dig som vill jobba över sommaren med kundservice inom krav

Trivs du med att jobba i en kundnära roll? Vill du bli en del av ett härligt team på EnterCard inom deras kravverksamhet på kundtjänst? Vi söker nu en person under sommaren med 1a juni. Sök rollen som kravhandläggare idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som kravhandläggare inom kundservice på EnterCard får du möjlighet att jobba hos en ledande aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter. Nu söker vi dig som är tillgänglig omgående och som vill ha ett roligt och serviceinriktat jobb med trevliga kollegor!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer ingå i avdelningen Credit Risk och tillhör företagets kravverksamhet. I rollen som handläggare inom krav kommer du huvudsakligen att hantera inkommande och utgående samtal till företagets kunder.

I samtalen informerar du kunderna att göra inbetalningar som de av någon anledning är sena med. Det är av stor vikt att du som handläggare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att bli en del av ett härligt team på 10 personer och EnterCard sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Det här är ett konsultuppdrag över sommaren med start 1 juni fram till och med sista augusti 2021.

• Arbetstiderna är måndag-fredag 8.30-17.00 och vid behov så kan även eftermiddagspass behövas,  då är tiden 11.30-20.00 måndag-torsdag och under en eftermiddagsvecka arbetar man 8.30-17.00 på fredagen.

VEM ÄR DU?

Till rollen som kravhandläggare söker vi dig som:

• har jobbat med service och gärna att du arbetat med telefon som arbetsredskap
• trivs med att jobba tillsammans med dina kollegor mot gemensamma mål och bidrar med god stämning till gruppen
• är duktig på att motivera kunden och tillsammans hitta hållbara lösningar så att fakturorna kan betalas
• är ansvarsfull och har ett starkt driv att prestera hög kvalitet
• har en god förståelse för kundvård och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


28 november 2024