OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sommarjobb inom Kundtjänst, och Reception!
Per Mangelus Förvaltning AB
Receptionist/Kundservicehanterare Lysekil
Korta fakta om jobbet
Omfattning:
Deltid/Timanställning Varaktighet:
26 juni-11 aug
Anställningsform:
Sommarjobb / feriejobb
Om jobbet
Brinner du för god service, är ansvarstagande och nyfiken på att lära dig mer om fastighetsbranschen? Gillar du att ha roligt på jobbet? Vill du förstärka vårt team under sommaren? Dina arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare hos Per Mangelus Förvaltning AB kommer du att ta emot kunder via telefon och mail där du vägleder kunderna på ett professionellt sätt kring frågor och ärenden gällande deras hyresbostäder.
Rollen ställer krav på ett lösningsorienterat fokus då du kommer behöva samverka med andra avdelningar inom PM Förvaltning för att hitta den bästa lösningen på kundens ärende.
Din uppgift är att med kundfokus ge den bästa möjliga servicen!
• Ta mot samtal gällande förfrågningar, beställningar och vägledning
• Lösa PM Förvaltning AB inringande kunders problem och ge en service i världsklass genom att arbeta lösningsorienterat och effektivt tillsammans med dina kollegor
• Bidra till ökad förståelse hos kund för PM Förvaltning AB samt erbjuda mervärdestjänster och sälja in dessa till nya såväl som befintliga kunder
• Arbeta målmedvetet och strukturerat med hjälp av våra underleverantörer och kollegor
• Inte vara rädd för att försöka eller hjälpa till ute på fältet tillsammans med dina övriga kollegor
• Hålla i lägenhetsvisningar samt organisera en av- eller inflytt bland våra hyresfastigheter
Du är en positiv, engagerad och ansvarstagande person med ett professionellt arbetssätt och en god kommunikativ förmåga. Du är nyfiken på att lära dig nya saker och har ett driv att utvecklas.
Du kan tala och skriva obehindrat på svenska. Det är meriterande med teknisk kunskap/intresse.
Vi ser gärna att du är 18 år eller äldre. Vi erbjuder dig Ett tidsbegränsat uppdrag som kundservicemedarbetare under sommaren 2023.
Våra arbetstider är måndag - fredag 08:00-16:00. Denna roll innebär inte bara att arbeta med spännande arbetsuppgifter och bli utmanad, för oss är det även viktigt att ha roligt på jobbet och att få utvecklas! Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper samt ditt egna engagemang.
Per Mangelus Förvaltning AB är ett förvaltnings- och redovisningsbolag. Vi erbjuder vardagens alla bekvämligheter: el, vatten, värme, renhållning, TV till våra kunder. Vi gör det med miljöhänsyn och affärsmässig samhällsnytta i fokus. Vi är cirka 12 medarbetare som gör vardagen bekväm för våra kunder. En kontakt för allt - enkelt, bekvämt och nära. Du har förmågan att se kundens behov och avhjälpa problem innan de uppstår. För att trivas i rollen är det en förutsättning att du är mål- och resultatorienterad och vill arbeta i ett bolag som ständigt utvecklas. Som person är du serviceinriktad, noggrann och kan arbeta självständigt. Som medarbetare hos oss på PM Förvaltning AB är det viktigt att du tycker om att arbeta i ett högt tempo, är bekväm med modern teknik samt har en positiv attityd kombinerat med ett glatt humör. Du vet vad god kundvård innebär och strävar alltid efter att vara steget före.
Arbetsperiod: 26/6 t.o.m 11/8 Arbetstider: 8-16 Låter det intressant? - sök direkt!
Om anställningen
Lön
Lön enligt överenskommelse
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Anställningsvillkor Deltid/Timanställning Anställningstid enligt överenskommelse
Var ligger arbetsplatsen? Arbetsplatsen ligger i Lysekil.
Arbetsgivaren Per Mangelus Förvaltning AB
https://www.pmforvaltning.se/
Postadress
Per Mangelus Förvaltning AB
Norra Kvarngatan 4
453 34 Lysekil
Kontakt
Sanna Samuelsson 0763 176 146 sanna@pmforvaltning.se
Sista ansökningsdagen 10 april 2023
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.