OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du sommarjobb inom kundservice? Är du effektiv, positiv och serviceinriktad och strävar efter att leverera en positiv kundupplevelse? Då har vi jobbet för dig på Telge Bostäders kundservice!
Så här säger Lena Hansson, chef för kundservice, om rollen: I rollen som kundservicemedarbetare svarar du på våra hyresgästers frågor och registrerar felanmälningar i vårt fastighetssystem. Ärenden kommer huvudsakligen in via telefon och mail. Tjänsten är beräknad att starta 1 juni och pågå till slutet av augusti. Arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan 08:00-17:00. Telge Bostäders kundservice sitter centralt i Södertälje.
Vi är Telge Bostäder Telge Bostäder är mer än bara tak, golv och väggar, vi bygger och utvecklar socialt hållbara hem för framtiden. Just nu jobbar vi extra mycket med att komma närmare våra hyresgäster – en utvecklingsresa vi hoppas du vill vara med oss på! Vi är också HBTQ-certifierade och jobbar aktivt med inkludering, mångfald och social hållbarhet.
Vår önskelista Vi är nyfikna på dig! För att vara aktuell till den här tjänsten bör du ha fyllt 20 år, ha en gymnasieutbildning, samt ha någon erfarenhet av administration eller kundservice per telefon och mail. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom fastighetsbranschen, och brinner för att leverera god service. Som person är du lösningsorienterad, stresstålig, lättlärd och kommunikativ och kan hantera flera saker samtidigt. Du är en flexibel och noggrann relationsbyggare och har förståelse för kundens behov. Du behöver också känna igen dig i våra kärnvärden öppen, enkel, personlig och modig. Bra svenska och engelska i tal och skrift, dator- och systemvana och goda kunskaper i Officepaketet är andra förmågor som behövs för den här tjänsten.
Hör av dig idag! Vänta inte, vi vill veta mer om dig! Tveka inte att ansöka redan idag, vi gör intervjuer löpande, vilket innebär att tjänsterna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdag. Ansök allra senast 15 maj 2022
Ta kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Lena Hansson, chef för Kundservice, på lena.hansson@telge.se .Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Titti Jardetun, HR-strateg, 08-550 210 46. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Anders Lindgren SACO, du når båda på 08 550 220 00.
Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
Våga välja Telge Kom och jobba i expansiva och färgstarka Södertälje kommun! Här väntar 100 000 invånare på att du ska göra skillnad i deras vardag, och 870 medarbetare väntar på sin nya kollega. Telge är leverantören med en hel kommun som både arbetsgivare och kund. Vi är koncernen som ger det mesta av det bästa inom bostäder, fastigheter, energi, nät, tillväxt, återvinning, hamn och inköp. Som förvandlar vår vinst till Södertäljebornas, bokstavligen och dagligen, för att skapa ett bättre, smartare och mer hållbart samhälle än någonsin. Frihet under ansvar, karriärsutveckling, kollegial gemenskap, bra förmåner och lean-tänk. Det är saker som våra medarbetare gillar lite extra med att jobba just hos oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Veijo Stenbäck
550 298 07
Jari Koskinen
08-550 298 03
Charlotte Dannefalk
Marie Reinius
Sven Strand
Maria Stenbäck
Lisbeth Näsdal
Ida Södersten
Petra Härnwall
Lars Gustafsson