Sommarjobb kundservicemedarbetare

Sommarjobb kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision - att bygga världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. Vi tycker att det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald i rekryteringsprocessen.



Så här gör du för att söka sommarjobb
För att ansöka om arbete inom Tekniska verken-koncernen i sommar behöver du registrera dig via vårt rekryteringsverktyg Webcruiter. Det gör du genom att klicka på den blå rutan ”Sök jobbet” i annonsen. Du hänvisas därefter vidare för registrering och vidare instruktioner. För att öka dina chanser till sommarjobb är det viktigt att du skriver så tydligt som möjligt om dina tidigare meriter och om dig själv som person.

Ansökningsperioden slutar den 13 mars, och vi kommer ha ett löpande urval. Senast 24 april kommer du att få besked om du har blivit erbjuden ett sommarjobb eller inte. Du som inte får ett erbjudande i första omgången står kvar som sökande om vi gör nya anställningar efterhand. Det är riktigt roligt att det är så många som söker till oss, men tyvärr innebär det också att vi inte har möjlighet att bereda plats till alla som söker sommarjobb hos oss. Om du inte blir erbjuden en tjänst i år är du självklart varmt välkommen att söka nästa år!

Har du några frågor är du varmt välkommen att höra av dig till våra rekryterare på:

.rekrytering@tekniskaverken.se

Vill du veta mer om oss och vad vi gör? Kolla in våra filmer!
https://www.youtube.com/user/tekniskaverken

 
Vill du få en inblick i hur det är att vara medarbetare inom Tekniska verken och samtidigt ta del av våra senaste nyheter och annat roligt? Följ oss gärna via våra sociala kanaler:

https://www.mse.se/karriar/

https://www.facebook.com/msemjolby/

https://www.instagram.com/mse_ab/ 

Kvalifikationer (rubrik)
Vårt erbjudande: I rollen som kundservicemedarbetare kommer du arbeta med administrativa uppgifter vilket innebär bland annat att svara i telefon och posthantering. Du kommer även ta emot besök och göra viss försäljning. Om du vill arbeta i en social och administrativ tjänst i sommar, tveka inte att söka!

Vi söker dig! Du läser på gymnasiet eller har nyligen tagit studenten. Med fördel har du erfarenhet av försäljning via telefon och det är meriterande om du arbetat med kundservice i någon form tidigare. 
Du är självständig, social och har god samarbetsförmåga. Vidare är du serviceminded och behärskar svenska i tal och skrift. Du behöver vara minst 18 år. 

Om anställningen: Anställningen är på heltid, 100 %. Period 2020-06-08 – 2020-08-21. Sökanden skall kunna jobba hela perioder, enstaka dagars ledighet kan lösas.

Vill du veta mer?
Är du intresserad av tjänsten och vill ha mer information, välkommen att kontakta ansvarig chef. Facklig information lämnas av Carina Norberg, Unionen, 013-20 92 46, Henrik Kruuse af Verchou, Akademikerföreningen, 013-20 83 56 eller Andreas Berlin, SEKO, 013-20 92 18. 

Kontaktinformation
Niklas Frisell, 070-2247120, niklas.frisell@mse.se

Arbetsplats
Industrigatan 6b

595 41 Mjölby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mjölby-Svartådalen Energi
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 13 mars 2020

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024