OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt härliga, Skandinaviska, Finance-team letar nu efter en ny kollega, som under sommaren kan supporta med fakturering, cash collection, skicka ut påmnnelser, uppdatera faktureringsinformation, svara på fakturorfrågor, registrera avtal och andra Ad Hoc uppgifter. Du kommer att vara placerad på vårt Skandinaviska huvudkontor i Malmö och rapportera till Finance Manager Nordics. Tjänsten är en tidsbegränsad tjänst fram till 31 augusti 2021, med möjlighet till förlängning. Start omgående.
Om dig:
Som person är du strukturerad, tar ansvarig för dina egna arbetsuppgifter och har en hög noggrannhet i ditt arbete. Du tar dig an, och lär dig nya arbetsuppgifter med bravur och är med och bidrar till ett välfungerande lagsamarbete.
Flytande i både engelska och svenska. Kan du danska och/eller norska är det en fördel.
Erfarenhet inom kundreskontra eller liknande arbetsuppgifter
God kommunikativ förmåga
Förmåga att prioritera arbetsuppgifter och multi-taska
Kunskap i MS Office-paketet
Vad vi erbjuder:
Härligt och öppet team som ser fram emot att ha DIG som kollega!
Kontor i centrala Malmö med bra buss- och tågförbindelser. Vi erbjuder även gratis parkering.
Kontorstider
Arbetstidsförkortning
Kontaktpersoner på detta företaget
Customer Service Director Caroline Friberg
0739-447 246
Johan Stéen
+46 727 127 682