OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande uppgifter som ekonomiassistent är följande:
· stötta befintlig ekonomiavdelning
· bankbetalningar
· granskning och ankomstregistrering
· hantera leverantörsreskontra
· hantera kundreskontra
· kreditprövningar
· inkassohantering och påminnelser
· löpande bokföring
· administrativa uppgifter
Din bakgrund
Som person är du noggrann, lärovillig och ansvarstagande. Du har påbörjat eller avslutat en eftergymnasial utbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administration eller erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Du är positiv och förändringsbenägen som person och har en förståelse för vikten av detaljer i ditt arbete.
Du talar och skriver flytande svenska och har god förståelse för engelska.
När du blir en av oss
Som konsult hos Eqonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Har du frågor om rollen kontakta Emma Rehn, Emma.Rehn@wise.se . För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!