OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande sommarjobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobbet som ekonomiassistent hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Om tjänsten
Till ekonomiavdelningen på Humana Omsorg med placering på kontoret i Örebro söker vi nu en ekonomiassistent på 60 % mellan v. 24 – 33 när ordinarie personal har semester.
Tjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter innebär främst:
- Hantering av leverantörsfakturor men även till viss del hantering av kundfakturor.
Andra arbetsuppgifter är:
- Posthantering, återrapportering av leverantörsbetalningar och återrapportering av inbetalningar från våra kunder samt svara på mail i ekonomiavdelningens gemensamma mailinbox.
- Ta emot samtal från kunder och leverantörer.
- Övrigt vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning.
Vi är en liten arbetsgrupp som tillsammans med löneavdelningen uppgår till sex personer.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Dagtid, 60%, v. 24 - 33.
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning, övriga ersättningar enligt kollektivavtal.
Tillträde: Juni, enligt överenskommelse.
Vem är du?
Vi tror att du studerar ekonomi och letar efter ett sommarjobb som ekonomiassistent. Eller kanske är du nyexaminerad och redo för ditt första jobb inom ekonomi?
Vi tror att du är noggrann och har en god serviceanda samt är van att arbeta självständigt. Du har god datavana och med enkelhet tar du dig fram i nya systemet och miljöer.
Meriterande är om du arbetat i Navision och/eller ExFlow tidigare.
Vad händer nu?
Sista ansökningsdag för tjänsten är 2023-04-09. Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Under rekryteringsprocessen kan du komma att få genomgå telefonintervjuer och kompetensbaserade intervjuer. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Redovisningsansvarig Jenny Olsson på jenny.olsson@humana.se.
Välkommen med din ansökan!
Att jobba på Humana
På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - ansvar, glädje och engagemang. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete.
Läs mer på www.humana.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult