OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DIN VARDAG
Du kommer att kliva in som värdefull förstärkning under sommaren i rollen som intern IT-supporttekniker ute hos kund. Du kommer att ansvara för inkommande ärenden och vara ett viktigt stöd för användarna. Rollen innebär ärendehantering, support på plats och via fjärrstyrning, installationer och kontohantering i Active Directory.
Kunden är belägen i Stockholm och avser perioden juni till augusti där du förväntas att vara tillgänglig hela perioden.
VEM ÄR DU?
För att trivas i den här rollen har du erfarenhet inom IT-support och felsökning av både hård-och mjukvara. Vi ser at du har jobbat med ärendehanteringssystem och har erfarenhet av dokumentation av ärenden. Som person är du serviceminded och tycker om att hjälpa användare och ge det där lilla extra.
Vi ser att du har erfarenhet av:
- Servicedesk/IT-support
- Felsökning av hård och mjukvara
- Installation och uppgradering
- Kontohantering i AD och Azure
PASSAR VI DIG?
Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vill du vara med på vår resa? Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida (https://www.wiseit.se/karriar/).
ANSÖKAN
Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Vendela Bennström (vendela.bennstrom@wiseit.se) eller Maria Legerius (maria.legerius@wiseit.se). Vi tar inte emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter (https://www.wisegroup.se/gdpr/).
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G