OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har nÄgra företag i vÄrt nÀtverk som flaggat för att de troligtvis behöver hjÀlp av grymma IT-supporttekniker i sommar!
Du behöver kunna arbeta juni, juli och augusti. Skulle det vara sĂ„ att du tar studenten eller examen i sommar och har svĂ„rt att starta redan 1 juni, stĂ€ll frĂ„gan till mig om det fungerar med nĂ„got senare start! Eller kanske vill du börja redan i maj! Det kanske gĂ„r, men jag vĂ„gar inte lova nĂ„got. Ăr det nu sĂ„ att du trivs himla bra pĂ„ sommarjobbet och kĂ€nner att du vill vara kvar Ă€ven till hösten och för all framtid (nĂ€stan i alla fall) âč Ge jĂ€rnet under sommaren sĂ„ kommer det vara svĂ„rt för dem att slĂ€ppa dig nĂ€r september börjar nĂ€rma sig!
Arbetet gÄr ut pÄ att ge god och pedagogisk service genom att lösa inkommande Àrenden via telefon, mejl och chatt. Till din hjÀlp har du kollegor, dokumentation och fjÀrrstyrning. LÄt oss heller inte glömma Google, men vissa kunder har egenutvecklad mjukvara och dÀr blir Google svÄrare som hjÀlpmedel.
Har erfarenhet av kundsupport eller har studerat en teknisk utbildning.
Har koll pÄ Active Directory & Office 365.
Har en förstÄelse för Àrendehanteringssystem och vikten av det administrativa.
Har ett stort tekniskt intresse
Ăr flytande i svenska och engelska i bĂ„de tal och skrift