OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med att dagligen ge människor ett bättre liv? Vi söker nu en Kund- och assistentansvarig till vårt glada gäng på Humana Assistans.
Om tjänsten
Tjänsten är tidsbegränsad under perioden 2020-06-15 till 2020-08-21. Placering är på vårt kontor i Falköping med arbetstider må-fr 8.00-17.00.
Som Kund- och assistentansvarig kommer din främsta uppgift vara att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Att arbeta som kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning, också har hand om arbetsmiljöfrågor samt problemlösning på högsta nivå.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Som person är du strukturerad, självgående och trygg med att ta dig an nya uppgifter. För att trivas och lyckas i rollen har du lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer. Vi ser att du har ett brinnande intresse för människor, är servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Sista ansökningsdag för tjänsten är den 31 mars 2020. Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vi tillämpar MAP och Matrigmatester i denna rekrytering.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta:
Maria Zöögling Burestål, Distriktschef
maria.zooglingburestal@humana.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult