Sommarjobb som kundservicemedarbetare

Sommarjobb som kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Barona söker nu dig som under sommaren vill vara med och utvecklas i en spännande roll där service står i fokus! Vi söker dig som är en positiv, utåtriktad och engagerad medarbetare till ett uppdrag för en av våra kunder.

Arbetsbeskrivning
I rollen som kundservicemedarbetare ger du kunderna särklassig service via telefon och mail. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att besvara inkommande samtal från kunder som kan ha frågor om Baronas kunds produkter och erbjudanden. Du blir en del av ett team där det är härlig stämning samtidigt som professionalism genomsyrar hela organisationen.
 
Bakgrund
Vi söker dig som är kundorienterad, strukturerad och lättlärd. Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar och trivs i en miljö där det händer mycket. Vidare har du en god förmåga att kommunicera på ett förtroendegivande sätt och är bekväm med/har vana av att arbeta med telefonen som redskap. För att bli framgångsrik hos oss är god service en självklarhet för dig. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att jobba i team men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina egna ärenden.

Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av kundservice
Har en god kommunikativ förmåga
Är en lagspelare och ser lösningar på problem som uppstår
Har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Har god datorvana
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Om bolaget
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. 

Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

Arbetsomfattning: 20-40 h per vecka och arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-18.

Arbetsperioden är under sommaren från 31 maj till 31 augusti.

För denna rekryteringsprocess kommer vi att göra ett utdrag ur belastningsregistret samt en kreditupplysning på slutkandidaterna.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta sofie.eriksson@barona.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2021
  • Ansök senast: 12 maj 2021

Liknande jobb


26 november 2024