OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DINA ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten som kundvårdande innesäljare innebär att per telefon kontakta, kundvårda, marknadsföra och sälja företagets produkt- och servicesortiment mot en befintlig kundbas. Här arbetar du för att skapa tillväxt nöjda kunder samt ökad kvalité på kunddata. Det innebär proaktiv bearbetning och lyhördhet mot företagets befintliga avtalskunder där du ansvarar för att utifrån kundens unika behov presentera rätt lösningar.
Arbetsuppgifter:
- Bearbetning av definierad kundplattform med ungefär 40 kundkontakter per dag
- Att följa upprättad projektplan för att säkerställa kundbearbetning på hela den definierade kundbasen med resultat i fokus
- Att utöva kundvård
- Samarbete med teamleader för att effektivt exekvera på de leads och affärer som skapas. Antingen via egen försäljning eller överlämnade till befintlig organisation
OM FÖRETAGET
Vår kund är en ledande leverantör av automatiska entré- och portlösningar. Företaget erbjuder ett stort antal produkter och tjänster till en global kundkrets i över 75 länder. Du får här chansen att bli en del av ett stort och spännande företag med många möjligheter!
DIN PROFIL
Vi söker dig som trivs i ett högt arbetstempo, du är resultatorienterad, affärsmässig och har en hunger efter att ständigt göra nya affärer. Vidare är du målinriktad och strävar alltid efter nya utmaningar och ser möjligheter snarare än problem.
Skallkrav:
- Minst en gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i MS Office
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
VILLKOR
Startdatum: 1 juni – 31 augusti
Placeringsort: Landskrona
Arbetstider: 08.00 -17.00
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996