OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en orderadministratör för ett kortare uppdrag i sommar hos en av våra kunder i västerort. Tjänsten är på deltid under juli månad, 2-3 dagar/vecka. Arbetstiderna är mellan 8-16 alternativt 9-17. Introduktion kommer hållas under sista veckan i juni. Det är viktigt att du kan arbeta samtliga dessa veckor.
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att ta emot och hantera order via mail och telefon. Support gällande ordrar förekommer också. Du kommer ha stor kontakt med företagets kunder och spelar därför en viktig roll i deras kundservice.
Din profil
Vi söker en serviceinriktad person med en god administrativ ådra. Vi tror att du tidigare har arbetat med någon form av orderhantering, gärna i systemet Oracle e-business. Du är van vid att arbeta i Office-paketet och framförallt med Outlook. Din svenska är god i både tal och skrift och du är i övrigt en social och lyhörd person som ser till att saker blir gjorda på rätt sätt. Det är även viktigt att du är kommunikativ och har erfarenhet av att ge service via telefon och mail.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00