OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett sommaruppdrag hos en våra kunder söker vi dig som är framåt som person och som trivs med att ge service!Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i företagets reception och växel.Det är du som är första ansiktet utåt gentemot besökare varför det är viktigt att du trivs i mötet med människor och att ge service.I dina arbetsuppgifter ingår växel, reception, hantera in- och utgående post och fax, inköp av kontorsmaterial.Du ansvarar också för att hålla ordning i konferensrum och kök samt övriga administrativa uppgifter.Vem är du?Du har gymnasiekompetens och har fömodligen arbetat med att ge service tidigare.Har du erfarenhet av arbete i reception och/eller administrativt arbete sedan tidigare är det meriterande.Som person är du serviceinriktad, engagerad, noggrann och flexibel.Du är effektiv i ditt arbetssätt, tycker om ordning och reda och gillar att ha flera saker på gång samtidigt.Vidare är du ansvarsfull och har förmåga att kunna prioritera.Du behärskar engelska i tal och skrift.Körkort är meriterande.Du trivs bäst att arbeta i en dynamisk och framåtsträvande organisation!Sommarjobbet sträcker sig från den 19 juli tom den 13 augusti (v29-32).Tjänsten är på 100 % och arbetstiden är mellan kl.08:00-16:30 mån-fre.Du kommer att vara anställd i vår konsultverksamhet. Kontaktuppgifter Du söker tjänsten genom att registrera dig med ditt CV på www.flexlife.se.Vi arbetar med ett löpande urval så sänd in din ansökans så snart som möjligt.Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Ahlén
0708-338419
Marcus Johansson
0708429471
Maria Ahlén
0708-33 84 19
Marcus Johansson
0708-42 94 71
Maria Ahlén