OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du jobb inför sommaren? Detta i en varierande och utvecklande roll på en arbetsplats med härliga kollegor som längtar efter att ta emot dig, där du kommer få spendera 3-4 veckor med start under v. 31?
Jotun söker just nu receptionist som skall avlasta under sommarledigheten till deras kontor i Grimmehed. Varmt välkommen in med din ansökan!
Information om tjänsten:
Professionals Nord söker för Jotuns räkning en receptionist för att täcka upp under sommarledigheten med start i början av augusti. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som uthyrd konsult till Jotun.
På Jotuns kontor i Grimmehed välkomnar kollegor dig som jobbat i många år där karriärvägarna har varit goda. Det råder därför en familjär kultur där man trivs tillsammans i lagspelaranda! Som receptionist kommer du arbeta måndag-fredag 08-16 och inledande din anställning ges en gedigen introduktion där du kommer få gå bredvid ordinarie receptionist i det dagliga arbetet. För rätt person kan det finnas möjligheter att rycka in även utöver veckorna 31-34 samt senare i höst, för att täcka upp då ordinarie personal inte är på plats.
Du erbjuds:
• En gedigen introduktion vid start
• Ett meriterande sommarjobb med chanser till förlängning som deltidsjobb
• En roll där du tilldelas ansvar och möjligheten att ta egna initiativ
Arbetsuppgifter:
Som receptionist är du ansiktet utåt för besökarna till Jotuns kontor. Jotun ser rollen som receptionist som en otroligt viktig resurs som stöttar kundcenterteamet och kundansvariga med diverse arbetsuppgifter. Du kommer få sitta med allt ifrån att hantera fakturor till att ansvara för inkommande telefonsamtal, vilket till störst del är Jotuns butiker eller leverantörer som behöver nå dig eller dina kollegor på kontoret.
Vi ser därför att du trivs med administrativa arbetsuppgifter och inte ser några hinder i att ha telefon och dator som främsta arbetsverktyg!
Vi söker dig som:
Har goda kunskaper i svenska språket såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet inom en liknande roll sedan tidigare, men det är inget krav för tjänsten.
Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Jotun. Vi ser därför att du är en initiativtagande, nyfiken och positiv person som längtar efter att få lära känna en ny arbetsplats och ett kontor som där du under dessa veckor ansvarar för receptionen.
START: mitten på v.31
OMFATTNING: Heltid fr.o.m. v.31-34, därefter kan det finnas möjlighet till deltid
STAD: Göteborg
URVAL: Sker löpande
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner