OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en social, serviceinriktad och vill få en unik möjlighet att arbeta i ett ledande bolag i en spännande bransch? Till Martin & Servera söker vi nu dig som vill ta dig an tjänsten som receptionist under sommaren. Varmt välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Martin & Servera är Sveriges ledande restauranggrossist. "I Martin & Servera är du med och gör varje dag lite godare. Med gemensamma krafter gör vi skillnad för alla i Sverige som älskar mat och dryck" Martin & Servera tror på långsiktighet och hållbar utveckling. Med det i åtankehar de utformat sina produkter och samarbeten. De tror att ett starkt team består av människor med olika kunskap, bakgrund och erfarenheter eftersom det är olikheterna som gör att vi utvecklas och blir bättre. Läs gärna mer om Martin & Servera på deras hemsida.
I din roll som receptionist har du ett varierande arbete med många olika arbetsuppgifter. Din främsta arbetsuppgift kommer bestå utav att bemanna receptionen där du tar emot besökare. Du kommer efter rekryteringsprocessen bli inbokad på upplärning tillsammans med kollegor och få möjlighet att hoppa in vid sjukdom/ledigheter inför sommaren. Under sommaren kommer du att arbeta ensam i receptionen med start v.28 eller v.29 och 4 veckor fram. Detta förutsätter att du har möjlighet att arbeta samtliga veckor utan avbrott. Befintliga receptionister kommer att boka in dig på introduktion och upplärning, därefter kommer du självständigt att utföra dina arbetsuppgifter. Tjänsten ställer krav på att du är bekväm med att ta egna initiativ och att du handlingskraftigt hittar lösningar på saker som uppstår. Utöver detta är du stresstålig och har en god prioriteringsförmåga. Receptionen är bemannad måndag till fredag mellan kl 07.45-15.00 under sommaren.
Du erbjuds
- Att bli introducerad på ett marknadsledande bolag i en spännande bransch
- Många varierande arbetsuppgifter där god service står högt på agendan
- En dedikerad konsultchef som finns som ett stöd under ditt uppdrag
- Ett tätt samarbete med Academic Work som blir karriärpartner till dig
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ta emot besökare, hänvisa och besvara frågor
* Internservice. Tex hantera post, bud, administrera parkeringsbevis och beställningar
* Hantera telefonväxeln
* Hantera arbetsmailen och ärendeverktyg
* Vara huvudkontorets nav
VI SÖKER DIG SOM
- Är student på eftergymnasial nivå eller har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Har erfarenhet av att arbeta inom service och med administrativa uppgifter, det är ett stort plus om du har arbetat som receptionist
- Har ett flexibelt schema och kan arbeta vid behov maj - juni
- Har möjlighet att arbeta heltid mån-fre under 4 veckors tid med start v.28 eller v.29
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då det krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna
- Har goda kunskaper i Microsoft Office samt hanterar digitala verktyg väl
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av TOPdesk
- Erfarenhet av telefonväxel
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Initiativtagande
- Social
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231