OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HRX Sverige AB är ett internationellt transportföretag med bolag i 7 länder. Totalt är vi c:a 250 medarbetare och omsätter 20 MEUR. Till vårt kontor i Frihamnen, Gärdet/Östermalm söker vi nu en ordermottagare under perioden maj/juni till och med juli/augusti. Du kommer att tjänstgöra på speditionsavdelningen med arbetsuppgifter som; Ordermottagning - ta emot order via mail samt via telefon och registrera dessa. Telefonpassning - svara i telefonen och serva kunder därigenom. Fakturering - fakturera levererade ordrar. Registrering av inleveranser, godsmärkning mm Vem är du? Vi söker dig som förmodligen är studerande och behöver ett sommarjobb. Du har kanske tidigare erfarenhet av spedition, kundservice och/eller ordermottagning och trivs med att ge god service till kunder. Du har goda allmänna datakunskaper samt goda kunskaper i engelska. Som person är du flexibel och öppen. Du har lätt för att lära och tar gärna egna initiativ. Du tycker om utmaningar samt har en förmåga att anpassa dig till nya miljöer. För oss är det viktigast att hitta personer med rätt kompetens och personliga egenskaper för varje tjänst, vi välkomnar alla sökande som uppfyller våra krav oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Urval och intervjuer av kandidater sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Speditionsansvarig Mart Maandi
08-442 83 22
Peter Ikonomidis
08-442 83 21
070-723 33 30
CEO Jussi Akela
+358 405 584 875
Operations Manager Jussi Akela
+46 70 722 77 97
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21
070-723 33 30
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21