Arbetsbeskrivning
Om företaget
Bonava är en ledande bostadsutvecklare i Europa med syftet att skapa lyckliga grannskap för fler. Bolaget är den första bostadsutvecklaren i Europa att få sina klimatmål godkända av Science Based Targets initiative. Med sina 1 900 medarbetare utvecklar Bonava bostäder i Tyskland, Sverige, Finland, Norge, Estland, Lettland och Litauen, med en nettoomsättning om cirka 15,7 miljarder kronor år 2022. Bonavas verksamhet i S:t Petersburg är under avveckling. Bonavas aktier och gröna obligation är noterade på Nasdaq Stockholm.
Läs mer på: Bonava.se
Letar du efter sommarjobb? Nu letar vi efter en Kundservicemedarbetare till Front Office på Bonava!
Din roll
Som medarbetare i Front Office kommer du att hantera inkommande telefonsamtal kring felanmälningar, garantifrågor eller aktuella projekt. Du kommer även att hantera inkommande ärenden över mail. I rollen ingår att registrera ärenden i Bonavas ärendehanteringssystem. Du kommer vara spindeln i nätet och ha mycket dialog med Bonavas kunder.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera inkommande telefonsamtal kring felanmälningar, garantifrågor eller aktuella projekt
Hantera inkommande ärenden över mail
Registrera ärenden i systemet
Omfattning: Heltid med start omgående, till och med vecka 32.
Arbetstider: Kontorstider (08:00-17:00) med möjlighet till flextid. Obligatorisk närvaro under telefontid 08:30-12:00. Det finns möjlighet för hybrid arbete i tjänsten.
Placering: Kungsholmen, Stockholm
Detta är ett konsultuppdrag då du kommer att vara anställd via oss på Clevry men arbeta hos vår kund Bonava.
Din profil
Vi söker efter dig som studerar på universitetet. Det är meriterande om du innehar 2 år kvar av din utbildning och studerar inom bostadsutveckling. Som person är det viktigt att du är serviceminded, självgående, initiativtagande, noggrann och ansvarstagande i ditt arbete. Vi ser gärna att du innehar en god systemvana och besitter erfarenhet från något ärendehanteringssystem sedan tidigare. Ett krav för rollen är att du är flytande i det svenska språket i tal och skrift och innehar mycket goda kunskaper i det engelska språket.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Clevry med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden