OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Närservice Värnamo
Är du en glad och positiv person som vill arbeta med service och människor på en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter? Gillar du utmaningar och är intresserad av att utvecklas? Då ska du söka sommarjobb som vaktmästare till vår verksamhet, Närservice i Värnamo!
Vi söker
Inför sommaren söker vi nu vaktmästare inom Närservice. Tjänsterna avser semestervikariat på heltid, helgtjänstgöring med arbete var tredje helg. Tillträde enligt överenskommelse.
Det här får du arbeta med
Du kommer att arbeta med allmänt förekommande arbetsuppgifter inom ett vaktmästeri, såsom transporter, godshantering, avfallshantering, posthantering, service och underhåll av inventarier, m.m. I tjänsten ingår även arbete i bårhus, bilvård/skötsel. Truckkörning och tunga lyft förekommer dagligen.
För att du ska trivas hos oss
Vi söker dig som har en god förmåga att samarbeta och är tydlig i din kommunikation, är serviceinriktad och har förmåga att själv strukturera ditt arbete. Du är noggrann med kvalitén på ditt arbete, har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och behåller ett lugn i stressiga situationer. Det är viktigt att du behärskar det svenska språket bra i både tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Körkort är ett krav. Ange i ansökan om du har körkort för bil och om det gäller manuell eller automat.
Så här gör du om du är intresserad
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta bitr. verksamhetschef Jennie Gustavsson, tfn 010-2447160.
Välkommen att söka sommarjobb hos oss! Sista ansökningsdag är den 31 mars. I denna rekrytering tillämpar vi en löpande urvalsprocess.
Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.
Inom Närservice är vi måna om att ge våra medarbetare, med alla sina erfarenheter och olikheter, chansen till att vara med och påverka. Vi har en verksamhetsidé som sätter kunden i fokus. Det här önskar vi ligga i våra medarbetares och ledares hjärta och ryggmärg.
Vi ska:
• Alltid ha kunden i fokus
• Förutse kundens behov
• Vara tillgängliga
• Agera snabbt
• Agera professionellt och kompetent
• Vara kundens trygga och naturliga samarbetspartner