OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig!
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder.
Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t.ex. att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.
Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarsfull, positiv och flexibel.
Kvalifikationer
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande (el. pågående gymnasieutbildning)
- God datorvana
Meriterande
- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift
Villkor
Arbetstiden varierar mellan dag, kväll och helg.
Placering blir på vårt kontor i Kalix.
Preliminär start 11/4 (påsklovs veckan)
För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning.
Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.
Har du frågor kontakta:
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:linda.m.johansson@kalixtele24.se
Facklig företrädare: Unionen, mailto:unionen@kalixtele24.se
Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Kalix Tele24 erbjuder svarsservice i olika former. Från svarstjänst till att ta hand om hela växelfunktionen, dygnet runt, året om. Vi hjälper kunder att hantera olika typer av kundtjänstuppdrag, fullt ut, eller vid behov. Vår affärsidé lyder: "Med marknadens främsta medarbetare erbjuder vi kostnadseffektiv och flexibel kundkontakt."
Kalix Tele24s kunder är små och stora företag, myndigheter, regioner samt organisationer i Norden. Företaget grundades 1992 och har sedan dess byggt upp en gedigen erfarenhet av professionella svarstjänster för såväl privat som offentlig verksamhet. På huvudkontoret i Kalix samt kontoren i Haparanda och Stockholm finns idag ca 165 medarbetare.
Besök gärna vår https://www.kalixtele24.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?