OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Clas Ohlson erbjuder fixartjänster i hemmet i samarbete med Fixarpartner - Clas Fixare! Clas Fixare vill förenkla vardagen genom att erbjuda hantverkstjänster för alla typer av hem. Det kan vara allt från enklare arbeten som att sätta upp en hylla eller en lampa till lite större projekt som altanbygge och köksrenoveringar. Clas Fixares kunder kan boka tjänster inom el, VVS, snickeri, Smarta hem och mycket mer. Praktisk problemlösning i hemmet med extra god service!
Vi letar nu efter dig som vill jobba extra över sommaren! Du kommer bli del av ett team som hjälper människor i deras vardag. För dig som är engagerad och alert tror vi det blir både roligt och lärorikt.
Vad ska du göra?
Du kommer varje dag att ge Clas Ohlsons kunder förstklassig service vad det gäller bokning av fixartjänster via telefon och mejl. Du kommer med hjälp av specifika frågor ta reda på kundernas tjänstebehov, ange vilka förutsättningar som måste finnas hos kund och utifrån det skapa tydliga och informativa bokningar till fixarna - som sedan ger sig ut och fixar.
Vad erbjuder vi dig?
- Sommarjobb för ett spännande varumärke, Clas Fixare, för Clas Ohlson
- Kunniga och motiverade kollegor som du kommer lära dig nya saker av varje arbetsdag
- Ett roligt arbete där du med din serviceförmåga och lyhördhet blir en viktig medarbetare
- Ett gott gäng med härlig stämning och arbetsglädje
Tjänsten är ett sommarvikariat på heltid med start i början av juni, och avslut i mitten/slutet av augusti. Det kan finnas möjligheter till fortsatt extraarbete under kvällar + helger vid behov efter sommaren.
Du anställs av Fixarpartner AB men utför tjänster för Clas Ohlsons kunder. Vi sitter vid Thorildsplan på Kungsholmen.
Tjänsten innefattar arbete varannan helg samt en del kvällar.
Vem är du?
Du har ett naturligt inre driv och gillar att sätta upp egna målsättningar för hur mycket du hinner få gjort under en arbetsdag. Du är bra på att ”ta folk” och trivs utmärkt med att hjälpa andra, både kollegor och kunder. Du är lyhörd för kundens behov, vågar fråga kunderna efter ytterligare information när det behövs och förklara vilka förutsättningar som måste finnas för att tjänsten ska kunna genomföras på ett bra sätt. Du gillar att ta initiativ och komma med förslag på lösningar när det behövs, men har heller inga problem med att följa regler och rutiner. Det är absolut en fördel om du har ett praktiskt tänkande vad det gäller hantverk i hemmet.
Du vill jobba självständigt och lägger stor vikt vid att uppträda korrekt, vara noggrann och samtidigt ge extra god service. För dig är det också viktigt att komma i tid och vara effektiv och du planerar och strukturerar ditt arbete för att kunna arbeta systematiskt och inte bli distraherad av saker som händer runt omkring.
Du är trygg i dig själv och kan sätta gränser när det behövs.
Det är viktigt att du känner igen dig i följande:
- Du har gymnasieutbildning eller motsvarande
- Du är effektiv och strukturerad som person och får mycket gjort
- Du har kanske vana att jobba med kundtjänst via telefon
- Du har god IT-vana
- Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Känner du igen dig? Skicka in dig ansökan här nedanför. Vi vill gärna hitta vår nya medarbetare så fort som möjligt så vi intervjuar löpande. Hör mer än gärna av dig om du har frågor till jobb@ (mailto:jobb@careofp.se)fixarpartner.se eller ring vår HR Manager Cecilia Andreewitch på 0720-703043. Vi tar dock inte emot ansökningar via mejl.
Genom att ansöka samtycker jag till att Fixarpartner AB får nyttja mina personuppgifter i syfte att genomföra rekryteringsarbetet kopplat till detta rekryteringsärende i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Personuppgifter sparas i upp till 24 månader.
Med din hjälp kan vi hjälpa folk till en enklare vardag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Andreewitch
0720-703043