OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett teknikintresse och gillar att arbeta i en supportroll? Är du en ansvarstagande och driven person med ett professionellt agerande? Nu söker vi supportmedarbetare till två kommande uppdrag till Fujitsu.
Vi söker dig som tycker om att hjälpa till och förstår vikten av att ge en bra kundupplevelse. Det är viktigt att du på ett pedagogiskt sätt kan ge kunder hjälp och vägleda dem via telefon, mejl och andra medier. Tidigare erfarenhet av IT-support är meriterande. För att trivas i rollen behöver du besitta en hög kommunikativ förmåga för att konstruktivt kunna föra en dialog med kund och dina kollegor. Du är glad och tar dig an ditt arbete med ett engagemang.
Nu söker vi en sommarvikare till Fujitsus servicedesk i Östersund mellan 15/5 - 31/8.
Arbetstider:
07:00-24:00 alla dagar i veckan (skiftgång på rullande schema)
Arbetsuppgifter
Felsökningar
Besvara tekniska frågor via telefon och mail åt Fujitsus kunder
Registrera och administrera ärenden i företagets affärssystem.
Vi söker dig som Har erfarenhet av IT Support alternativt kundservice eller BackOffice funktioner.
Har god teknisk kunskap.
Kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska
Har en hög kommunikativ och pedagogisk förmåga samt är serviceinriktad.
Har B-körkort
Övrig information
Som konsult på Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Du kommer att ha regelbunden kontakt med en dedikerad konsultchef.
Välkommen med din ansökan!
Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor vänligen kontakta Emma Fitzsimons, emma.fitzsimons@barona.se. Vi tar ej emot några ansökningar via email pga GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!