Sommarjobba hos Transtema som orderplanerare

Sommarjobba hos Transtema som orderplanerare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Transtema Network Services (TNS) är en marknadsledande leverantör av fäljtjänster inom telekom i Sverige. TNS bygger, underhåller och sköter driften av nätinfrastruktur i hela landet, och arbetar med alla typer av kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal, här har du närhet till både restaurang och kollektivtrafik.

Arbetsbeskrivning
I denna tjänst arbetar man tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet. Du erbjud ett utvecklande och stimulerande arbete i en expansiv bransch. Här kommer du arbeta administrativt i olika stöd- och ärendehanteringssystem samt serviceinriktat då du dagligen kommunicerar både externt och internt. Exempel på arbetsuppgifterna är att skapa arbetsordrar, förmedla information, rapportera avvikelser, bevaka och planera ut jobb. Du hittar åtgärder för att optimera arbetet och fattar för arbetet nödvändiga löpande beslut. Att bistå med support förekommer dagligen. I rollen får du en varierande vardag där du jobbar lösningsorienterat med samordning på ett strukturerat sätt.

Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet ska utföras på bästa möjliga sätt.

Tjänsten är på heltid under sommaren. Möjlighet för eventuell fortsättning i vår studentpool även efter sommaren finns vid intresse.

Vi söker dig som
Som person är du strukturerad, stresstålig och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med olika parter, både över telefon och mail, så ser vi gärna att du är serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att fatta beslut och ta initiativ är något du känner dig bekväm med. För att du ska trivas i rollen bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.

En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten eller har jobbat med planering så är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en mycket god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska.


Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 3 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 6 juni 2022

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


22 november 2024

19 november 2024

19 november 2024