OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att ge exceptionell service, vill utveckla din kompetens inom kundbemötande och vill vara med på en spännande resa med en av Sveriges största livsmedelskedjor? Då är kundservicerollen på Coop Kundkontakt något för dig.
Arbetsbeskrivning
Som en del av kundserviceteamet på Coop.se arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär. I rollen som kundservicemedarbetare ger du särklassig service via telefon och mejl för att hjälpa Coops kunde. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär främst att besvara inkommande samtal från kunder som kan ha frågor om företagets produkter och erbjudanden. Du kommer att hantera inkommande telefoni och mejlhantering om Coops matvaror av deras egna varumärken, reklamationer, butiksfrågor, ordrar och erbjudanden. Du blir en del av ett team där det är härlig stämning samtidigt som professionalism genomsyrar hela organisationen.
Bakgrund
Vi söker dig som är kundorienterad, utåtriktad och pedagogisk samt förstår betydelsen av din del av affärskedjan. Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar och trivs i en miljö där det händer mycket. Vidare har du en god förmåga att kommunicera på ett förtroendegivande sätt och är bekväm med/har vana av att arbeta med telefonen som redskap. För att bli framgångsrik i rollen är god service en självklarhet för dig.
Vi söker dig som Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp och bidrar till god stämning
Är serviceinriktad, driven och social
Har god system-/datorvana
Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska
Meriterande Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundbemötande
Har ett intresse för matlagning
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper!
Om Coop
Coop är en av Sveriges största livsmedelskedjor. De har cirka 800 butiker från Katterjåkk i norr till Smygehamn i söder och en näthandel där man kan storhandla utan att det kostar mer. Coop är det gröna varumärket i branschen och flerfaldigt prisade för deras hållbarhetsprofil. Deras löfte till kunden är att leverera prisvärd, hållbar matglädje och Coops vision är att vara den goda kraften i mat-Sverige. De är ett kooperativ vilket betyder att de ägs av deras 3,7 miljoner medlemmar.
Om oss på Barona
Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Arbetsomfattning: 30-40 h per vecka och arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-18.
Arbetsperiod: 2024-04-01 (nej startdatumet är inget aprilskämt) – 2024-09-30
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta elin.nilsson@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!