OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Picadeli är ett ledande globalt foodtech företag som erbjuder hälsosam snabbmat. Vi erbjuder ett innovativt och smart salladsbarkoncept där konsumenterna kan plocka och blanda sina egna goda, hälsosamma och prisvärda sallader. Dessutom har vi också skapat världens säkraste, digitala och uppkopplade salladsbar för att garantera kvalitet och livsmedelssäkerhet. Idag finns våra salladsbarer utspridda över hela Europa och även i USA.
Sommaren närmar sig med stormsteg och vi söker nu efter två stjärnor som kan komma in och stärka upp vår First Line Support under semesterperioden (v.24-34). Är du en teknisk, problemlösande och engagerad person som kan leverera service i världsklass? Då kan du vara perfekt för oss!
Uppdragsbeskrivning
Picadeli’s First line support är ett skarpt och energirikt gäng som tillsammans gör sitt yttersta för att hålla förstklassig service till kunder, konsumenter och kollegor på den svenska marknaden. Som en del av Picadeli’s First Line Support kan du arbeta med teknisk support eller kundsupport, vi söker en person till vardera roll:
På kundsupport är du kundens första kontakt med Picadeli och hanterar ärenden med stor variation; allt från kvalitet, logistik och order till kundreklamationer mm. Dina främsta arbetsredskap är telefon, mail och vårt ärendehanteringssystem Zendesk. För att lyckas i rollen tror vi att du är serviceinriktad och har rätt inställning, trivs med att ha många kontakter, har god dator- och systemvana samt tidigare erfarenhet från någon form av kundsupport.
På teknisk support hanterar du i huvudsak ärenden av teknisk karaktär rörande våra salladsdiskar i butik. Du är Picadeli’s förlängda arm till affärsutvecklarna som du stöttar och supportar i det dagliga arbetet genom löpande information om pågående ärenden hos befintliga kunder, samt kontinuerligt uppdaterar om status i öppna ärenden. Detta görs i huvudsak via vårt ärendehanteringssystem Zendesk, samt via telefon och mail. Hantering och beställning av reservdelar är också en del av uppdraget.
För att lyckas i denna roll behöver du ha lätt för att sätta dig in i hur en konstruktion är sammansatt; mjukvara som hårdvara, samt att du har ett tekniskt intresse och är van att arbeta i system.
Alla kollegor på First Line Support bidrar till hög kundnöjdhet, arbetar proaktivt, följer upp ärenden, dokumenterar och återkopplar till kund, alltid med en positiv ton och hög servicenivå.
Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Rollerna är baserade på Picadeli’s huvudkontor i Göteborg och du tar dig enkelt hit med kollektivtrafiken.
Vi erbjuder dig
På Picadeli är ingen dag den andra lik och vi lovar dig ett utvecklande sommarjobb i en händelserik miljö! Vi erbjuder dig mycket ansvar, ett högt tempo och flexibla arbetsuppgifter där hög service ständigt står i centrum. Du får härliga och drivna kollegor som kommer göra allt för att introducera dig på bästa sätt. Tidsperiod; veckorna 24-34.
Ansökan
Ansök genom att klicka på knappen för ansökan och ladda upp ditt CV och kontaktuppgifter, sista datum för ansökan är den 15/3.
Vi avböjer vänligt men bestämt alla telefonsamtal och mail från rekryterare, annonsförsäljare eller andra som vill erbjuda sina tjänster i rekryteringsprocessen.