OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Linjenätet omfattar ett stort antal strategiskt belägna färjelinjer i Skandinavien och runt Storbritannien.Antalet anställda uppgår till cirka 5 700 där en majoritet arbetar med service och försäljning.Läs mer på www.stenaline.com Utmaningen Vi söker inför sommarsäsongen entusiastisk personal till vår check-in i Karlskrona.Medarbetarna på terminalen är ofta de som har den första personliga kontakten med kunderna.Huvuduppgiften i arbetet är att hjälpa kunderna att hitta den bästa lösningen för sin resa.God gästservice handlar om att lösa gästernas problem, något som ställer krav på din kreativitet och en god samarbetsförmåga.Bra laganda och teamwork är viktiga delar i Stena Lines arbete med att ge gästerna 'det där lilla extra' och alltid överträffa deras förväntningar.Arbetet sker i huvudsak med check-in vid avgångar och försäljning över disk i våra terminaler.Till viss del arbetar man också med bilincheckning, dvs.registrerar gästernas biljetter innan de kör ombord på våra båtar.Som nyanställd kommer du att genomgå en introduktionsutbildning i bokningssystem och produktutbud.Eftersom arbetet i första hand sker vid färjornas avgångar innebär det att du främst kommer att arbeta tidiga morgnar, kvällar och helger.Arbetet är en behovsanställning med timlön enligt kollektivavtal.Vem är du?Vi söker dig som .är minst 18 år .har goda språkkunskaper i engelska och gärna tyska och polska..talar och skriver god svenska .har datorvana .Vårt behov 3-5 tjänster skall tillsättas.Ansökan Du är välkommen med din ansökan senast söndag 11 april 2010.Då urval och intervjuer kommer att ske löpande är det bra om du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40