Sommarjobba med kundservice!

Arbetsbeskrivning

Teleperformance Nordic

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Vi söker nu kundservicemedarbetare som under sommaren med god chans till förlängning kan jobba 75-100%.

Ditt nya jobb
Innebär att du som kundrådgivare ger bästa möjliga service till våra kunder på ett professionellt och trevligt sätt, för att kunden ska känna sig speciell och få ett bra bemötande. Du kommer att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär. Vidare innehåller dina arbetsuppgifter merförsäljning där du utvecklar kunden genom att erbjuda ytterligare lösningar, produkter och tjänster. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som brinner för att ge service och lösa kundens behov.

Teleperformance erbjuder dig
De bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en gedigen och användbar utbildning, introduktion samt en kundspecifik utbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett engagerat team på ett framgångsrikt och stabilt företag där du har möjlighet att avancera och klättra i din karriär. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm.

Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i både kundvård och försäljning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.
 
Vi söker dig som har

- minst har minst tre års gymnasiekompetens
- god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska
- god datorvana

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljningsarbete.

Som person är du

- hjälpsam
- serviceinriktad och tycker att det är kul att hjälpa människor
- lyhörd för kund
- tävlingsinriktad och drivs av prestera toppresultat
- självgående
- prestigelös
- en lagkamrat

För att trivas i rollen tror vi att vi är en orädd person som hela tiden tänker framåt och ser lösningar istället för problem. Är du dessutom en person som gillar att jobba på en energifull arbetsplats där egen utveckling värderas då är du rätt person för oss. Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag genom att motivera varför just du vill vara en del av vårt engagerade team. 

Vid frågor vänligen maila; work@se.teleperformance.com 

Lön: Månadslön enligt kollektivavtal, OB-tillägg och eventuell provision.
Arbetstider: Rullande schema, arbetstiderna kan vara förlagda mellan måndag-söndag 8:00-21:00.
Start i Juni.

Kontaktpersoner på detta företaget

Louise Hamilton, Recruiter
070-811 14 79
Unionen
08-610 22 04
Kristian Sjölander, WFM Manager
0727170771
Mike Holmes,
0727041714
Mike Holmes
0727041714
Louise Hamilton, Rekryterare
0702 21 22 76
Louise Hamilton/recruiter
0702-212276
Erica Lindroth
0722250089
Josephine Johansson/Rekryterare
073 965 21 49
Josephine Johansson/Rekryterare
0739652149

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stockholm, Stockholm Stockholm
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • 39 tim./v.. Tillträde: Juni tillsvidareanställning
  • Publicerat: 5 februari 2014

Besöksadress

St Eriksgatan 115
None

Postadress

St Eriksgatan 115
Stockholm, 11385

Liknande jobb