OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Norrköping söker vi dig som vill sommarjobba som serviceinriktad och självgående bostadsuthyrare för våra drygt 2 800 lägenheter. I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster, där du bland annat jobbar med köhantering, nyckelhantering, dokumentation, kundmottagning, telefon och mejl.
Sommarjobbet är 7 veckor, vecka 26-32.
Du arbetar självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten man har med oss.
Idealiskt går du första året på högskola på ett fastighetsinriktat program, men vi tror också att du kan ha några års erfarenhet från att jobba i exempelvis hotell/kontorsreception, gärna i kombination med andra administrativa uppgifter inom ekonomi el. liknande eller från roller som butiksansvarig.
Du är van vid att arbeta i MS Office eller liknande miljöer. Som person brinner du för service och kundkontakter. Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är van att samarbeta med andra och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Det är meriterande om du arbetat i systemet Vitec och om du utöver att behärska svenska flytande skriftligt och muntligt kan andra språk. Är du dessutom någon med glimten i ögat och entreprenörsanda så kommer du trivas hos oss!
Heimstaden
Vi ser det som en självklarhet att du vill leva upp till våra kärnvärden Omtanke, Nytänkande och Autencitet. Vi har en alkohol- och drogfri arbetsmiljö och accepterar inte någon form av mobbing eller kränkande särbehandling.
Ansökan
Personligt brev och CV välkomnas senast 23 februari. Vi gör löpande urval och intervjuer, så vi välkomnar din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Sahlberg