Sommarjobba som bostadsuthyrare i Katrineholm

Arbetsbeskrivning

Till vårt kontor i Katrineholm söker vi dig som är en serviceinriktad och självgående Bostadsuthyrare. Rollen är ett sommarvikariat på cirka 6 veckor med chans till förlängning i höst.

I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster där du har ansvar för köhantering, upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, nyckelhantering, dokumentation och övrig förekommande administration.

I rollen ingår även besiktningar vid in- och utflytt och du är med och fattar beslut om enklare renoveringsåtgärder. Du arbetar självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har en viktig roll i kundupplevelsen, då du i många fall är den första personliga kontakten som våra kunder har med oss.

Din profil
Idealiskt har du något års erfarenhet från att jobba med bostadsuthyrning, men vi tror också att du kan ha några års erfarenhet från att jobba i exempelvis hotell/kontorsreception, gärna i kombination med andra administrativa uppgifter inom ekonomi eller liknande, eller från roller som butiksansvarig. Du är van vid att arbeta i MS Office eller liknande miljöer och som person brinner du för service och kundkontakter.

Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är van att samarbeta med andra och att prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Det är meriterande om du arbetat i systemen Capitex och/eller Vitec och om du utöver att behärska svenska flytande både muntligt och skriftligt, även kan andra språk.

Kanske studerar du på en fastighetsutbildning eller liknande på distans, då vi gärna ser möjlighet till upplärning av arbetet där du kan komma in och arbeta någon dag per vecka från och med vecka 17.

Körkort med B-behörighet är ett krav och är du dessutom någon med glimten i ögat och entreprenörsanda så kommer du att trivas hos oss!

Heimstaden
Självklart, arbetar du i linje med våra värderingar på Heimstaden; Omtänksamma, Nytänkande och Autentiska. (Se gärna mer vår vår hemsida om hur våra anställda tycker det är att jobba hos oss.)
Vi har en alkohol- och drogfri arbetsmiljö och accepterar inte någon form av mobbing eller kränkande särbehandling.

Ansökan
CV och personligt brev välkomnas senast den 6 mars 2020. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer, så vi välkomnar din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Sahlberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Heimstaden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2020
  • Ansök senast: 6 mars 2020

Besöksadress

Hagtornsgatan 9
None

Postadress

Hagtornsgatan 9
Gävle, 80282

Liknande jobb


20 november 2024

Uthyrare

Uthyrare

19 november 2024

Uthyrare till Sveaviken PM

Uthyrare till Sveaviken PM

11 november 2024

Uthyrare till Uppsala

Uthyrare till Uppsala

18 november 2024