OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Orderhanterare
Har du jobbat med kundservice över telefon och mail och är redo att ta nästa steg och få mer erfarenhet av orderhantering och försäljning? Skulle du säga att du är positiv, kundorienterad och prestigelös? Då har Randstad det rätta uppdraget för dig! Randstad söker nu till sommaren en junior orderhanterare till Nybergs Deli vid Globen.
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid vecka 26-33, måndag-torsdag 7.00-16.00 och fredagar 8-15.45.
Arbetsbeskrivning:
I rollen som orderhanterare kommer du att arbeta i en spännande och bred roll inom både kundservice, administration, försäljning och orderhantering där du kommer att ha en viktig roll som spindel-i-nätet.
Dina arbetsuppgifter;
• ansvara för orderhantering från kunderna via telefon och mail.
• ansvara för att administrera kampanjer och ordrar samt avvikelser, hantera ordrar som kommer in via, system, mail, fax och samtal. Lägga in ordrar i systemet Jeeves och registrera dessa.
• arbeta säljande så som att jobba med planering av kampanjer, reklamblad och prognoser mot grossistkunderna. Det är även en del mindre butiksförsäljning.
Läs mer om företaget här; http://www.nybergsdeli.se/ [ http://www.nybergsdeli.se/ ]
Kvalifikationer:
För den här tjänsten behöver du ha jobbat med service över telefon eller mail, vara van vid att arbeta med datorn som arbetsredskap. Du har mycket goda kunskaper i svenska och kan förstå och göra dig förstådd på engelska.
Har du arbetat i en kundtjänstroll med merförsäljning liksom har erfarenhet från ett mindre företag där man inte har manualer och rutiner för varje arbetsuppgift ser vi det som meriterande. Har du även erfarenhet från livsmedelsbranschen så är det en fördel samt även erfarenhet av systemet Jeeves, men det är inget krav.
Som person är du glad, positiv och serviceminded. Du är noggrann, organiserad, kundorienterad och är en god relationsbyggare. Du har skinn på näsan, vågar ta för dig och trivs när man emellanåt behöver tänka och gå utanför boxen. Skulle du även säga att du är prestigelös, lagspelare och flexibel? Då kommer du att bli en uppskattad kollega och orderhanterare.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2018-05-21, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alexandra Widström | alexandra.widstrom@randstad.se [ mailto:alexandra.widstrom@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström