OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en positiv person med ett stort intresse för service, administration och kundsamtal? Vill du vara med och bidra till nya framgångar? I rollen som kundservicemedarbetare för Liber får du chansen att göra just det - och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande jobb!
Rollen som Kundservicemedarbetare
I det dagliga arbetet kommer du att ge professionell service och support och ta emot inkommande samtal, mejl och chatt tillsammans med härliga kollegor. Utöver det kommer du att administrera och hantera ärenden du ansvarar för.
Vem söker vi?
För att trivas och vara framgångsrik på uppdraget är det viktigt att du är positiv, kommunikativ och engagerad. Du har god känsla för service, administration och kundsamtal, samt att du uppskattar utmaningar i arbetet. Du kan snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter och kan arbeta fritt med digitala verktyg.
Vidare ser vi gärna att du…
* har tidigare erfarenhet från kundservice över telefon
* talar och skriver svenska obehindrat
* har en god dator-och systemvana
* har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Om tjänsten
Tjänsten är en timanställning på ca 25-40h/v över sommaren med goda chanser till förlängning. Tjänsten utgår från Baronas fräscha lokaler i Solna strand. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor om tjänsten, kontakta Karolin Andersson på karolin.andersson@barona.se. OBS! Pga GDPR kan vi ej ta emot ansökningar som inkommer via mejl.
Om Liber
I mer än 120 år har vi på Liber utvecklat läromedel, kurs- och managementlitteratur, tillsammans med de främsta forskarna, författarna och inspiratörerna i näringslivet. Utbildningsbranschen, och vi med den, befinner oss i en digital transformation vilket skapar nya fantastiska möjligheter att utveckla produkter och tjänster som maximerar lärande. Varje dag går vi på Liber till jobbet för att göra skillnad i människors liv, fast beslutna att leda utvecklingen inom utbildning och därmed bidra till ett Sverige där alla lyckas med sina studier. Vi står för likvärdigt lärande, där alla ska ha samma förutsättningar att utveckla kunskap, oavsett bakgrund. En Liberprodukt ska underlätta lärandet, locka till nyfikenhet och utmana läsaren att ställa nya frågor. När vi tillsammans förädlar idéer, forskning och kunskap till högkvalitativa produkter, tryckta som digitala, bidrar vi till ett demokratiskt och öppet samhälle. Och till kunskap som gör skillnad.
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss/