Sommarjobba som Samordnare inom reklamation och leverans i Örebro!

Sommarjobba som Samordnare inom reklamation och leverans i Örebro!

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett sommarjobb där du har möjlighet utvecklas både privat och yrkesmässigt? Se då hit! Just nu söker vi en kommunikativ och flexibel Samordnare inom reklamation och leverans för spännande konsultuppdrag under sommaren med placering i Örebro. Uppdraget är på heltid och förväntas starta i juni för att pågå till och med första veckan i augusti. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som Samordnare inom reklamation och leverans arbetar du dagligen med att behandla reklamationer från kund samt driva dessa gentemot leverantörerna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta att:
• Planera, genomföra och följa upp dagliga uppgifter inom ansvarsområdet med fokus på att nå ställda mål
• Kontrollera reklamationer/notifikationer från leverantörer och kunder på lagret samt eventuellt systemjustera avvikande saldon
• Åtgärda inkomna notifikationer inom definierad ledtid och återkoppla till kund, säljare och övriga intressenter
• Samla data så att organisationen får underlag till korrigerande och förebyggande arbete, t ex reklamationsstatistik
• Kontrollera fakturor och åtgärda avvikande fakturor som kommer i workflow
• Se till att attester blir skrivna och arkiverade

Eventuella övriga arbetsuppgifter tilldelade av företaget kan förekomma

Vem är du?
Vi söker dig som i dagsläget studerar på högskola eller universitet, gärna med inriktning inom logistik, ekonomi eller liknande. Du har med fördel tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter såsom, reklamation- och orderhandläggning, telefonsupport och ansvar för kontakt med leverantörer och kunder. Vi ser det som meriternade om du har kunskap inom interna flöden, logistik och leveransvillkor. Vidare har du mycket god systemvana med kunskap inom Officepaketet samt lätt för att sätta dig in i och lära dig nya affärssystem. Goda kunskaper i engelska anses meriterande.

För rollen krävs även B-körkort och truckkort.

Som person är du kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Du har ett tydligt kund- och resultatfokus med stort intresse för att ge bästa möjliga service. Det är av vikt att du arbetar strukturerat och har en förmåga att kunna tänka proaktivt. Du måste såklart vara flexibel och anpassa ditt arbetssätt efter de behov som uppstår. Vidare värdesätts kreativitet och förmåga att tänka nytt.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2021
  • Ansök senast: 9 maj 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024