OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tänk om du kunde sommarjobba och samtidigt bidra till en hållbar framtid? På BillerudKorsnäs ger vi dig möjlighet att i ditt dagliga arbete bidra till en mer hållbar framtid samtidigt som du får bra erfarenheter för framtiden. Ta chansen att arbeta på ett företag vars värderingar och kultur är kärnan av verksamheten och där vi tror på dynamiken i en grupp med olika bakgrund och erfarenheter.
Vi söker nu en Technical Customer Service engineer för sommarjobb på vår avdelning för Technical service. Vår tekniska service är ett stöd för våra kunder och finns alltid nära för att säkerställa att papper och kartong körs så effektivt och smidigt som möjligt, allt för ökad produktivitet och lönsamhet. Våra tjänster sträcker sig från rådgivning gällande val av material, maskinerna, processerna och slutprodukterna, till teknisk support och felsökning på plats samt reklamationshantering.
Beskrivning av tjänsten
Som Technical Service Customer Engineer ingår du i en grupp om sex medarbetare i olika roller, varav fyra är baserade i Gävle. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:
Löpande kundkontakt med fokus på service.
Att administrera inkommande reklamationsärenden enligt en strukturerad arbetsprocess.
Att säkerställa att reklamationsprover analyseras till djupast möjliga orsakskod samt dokumenteras.
Sammanställning av underlag för defektnedbrytning.
Tjänsten är på heltid, dagtid, och är planerad för perioden 2021-06-14 – 2021-08-31 med placering i Gävle. Vi vill att du som söker har möjlighet att arbeta hela denna period då du kommer att täcka upp för ordinarie personal under semesterperioden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fabian Åhlin
+46 8 553 335 24, +46 70 312 35 24