Sommarjobbare till Greenely!

Sommarjobbare till Greenely!

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Sommaren står för dörren och vi erbjuder dig en unik chans till ett spännande och meriterande sommarjobb inom vårt Customer Success Team på Greenely! Är du en student som vill få värdefull erfarenhet och möjlighet till fortsatt anställning? Då vill vi höra från dig! Vi söker dig som kan starta redan runt vecka 23-24.

I din roll kommer du att arbeta nära dina kollegor i Customer Success Teamet för att stödja och besvara våra kunders frågor via chatt och mail. Men det är inte allt, du kommer även att:

Ha regelbunden kontakt med nätbolag för att följa upp kundärenden.

Rapportera eventuella buggar och fel till produktteamet.

Utföra administrativa uppgifter inom supporten.

Bidra till att förbättra kundupplevelsen genom att optimera processer, granska rutiner, texter, FAQs, artiklar och mycket mer, tillsammans med resten av teamet.


För att lyckas i rollen tror vi att du:

Har erfarenhet eller intresse av kundsupport, kundbemötande, försäljning eller service

Är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift

Har en service- och lösningsinriktad inställning

Är initiativtagande för att arbeta proaktivt i kundbemötandet

Trivs i att arbeta i team

Intresse för teknik och goda datorkunskaper

Har ett intresse för energi-/elbranschen


Vad vi kan erbjuda dig:

Flexibilitet: Njut av flexibiliteten av att ha flexibla arbetstider samtidigt som du samarbetar med kollegor på vårt livliga kontor i Stockholm, beläget i hjärtat av Stockholm på Vasagatan 40.

Inflytande och påverkan: Din röst spelar roll. Forma framtidens energi genom att bidra med dina idéer samt expertis.

Innovativ miljö: Få möjligheten att arbeta i en ständigt föränderlig bransch med banbrytande projekt i en dynamisk arbetsmiljö.




Om Greenely

Greenely är en digital energileverantör som hjälper människor att sänka sina elkostnader genom att optimera hemmets och bilens elanvändning med smart teknik i en app. Vi vill göra det möjligt för hushåll över hela världen att ansluta, kontrollera och optimera sin energianvändning. Vi tror i slutändan att den bästa elen är den som inte används alls, både för plånboken och planeten!

WE ARE bold and push the limit.
WE BELIEVE THAT fast is better than slow.

WE think like owners.
WE lead with knowledge.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2024
  • Ansök senast: 6 juni 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024