OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skara Energi är ett kommunalt bolag med ca 35 medarbetare som bedriver verksamhet inom elnät, fjärrvärme, stadsnät och VA. Vi är en av kommunens infrastrukturbyggare och är uppskattade hos kunder och medarbetare. Vi skapar värde till kommunen och dess invånare, såväl ekonomisk som genom vårt bidrag till utvecklingen. Läs mer på www.skaraenergi.se
Vår kundservice som består av fyra personer behöver tillfällig förstärkning och söker nu en extra medarbetare på deltid 50-75% under perioden juni-augusti. Period och omfattning kan diskuteras.
Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare på Skara Energi kommer du att arbeta med kundkontakter, svara på frågor, via telefon och mail, Frågorna handlar oftast om fakturor, eller om el-, fjärrvärme-eller vattenförbrukning. Du kommer även hantera reception samt blandad administration som exempelvis avtalsregistrering och registervård. Avdelningens andra arbetsuppgifter som vi hjälps åt med är fakturering, inbetalningar, kravprocess samt företagets kommunikation.
Din profil
Vi ser gärna att du har gått ut gymnasiet, meriterande är tidigare erfarenhet av administration eller kundtjänst. Kanske är du student som ser möjlighet att jobba extra vid behov även före eller efter denna period. Som person är du stresstålig, ska kunna arbeta med flera saker samtidigt och våga ta egna initiativ. Du ska ha god serviceförmåga, vara kvalitetsmedveten och kunna ta människor på ett bra sätt. Dina personliga egenskaper kommer vara viktiga då vi har kunden i fokus. Kunskaper i Officepaketet är ett krav.
Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum för ansökan passerat.