OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi 3 nya stjärnor som är i behov av sommarjobb!
De 3 olika tjänster är:
30 tim/v under veckorna 29-32
10 tim/v under veckorna 29-31
23 tim/v under veckorna 34-35
Vem är du?
Du är minst 18 år gammal
Du har kassavana och har tidigare arbetat inom detaljhandeln
Du behärskar både svenska och engelska i både tal och skrift
Du är van vid högt tempo och är stresstålig
Du är serviceinriktad
För rätt person finns det möjlighet till en tjänst på sikt.
Skicka in ditt CV till uppsalastenhagenbc@dollarstore.se
Alla frågor gällande tjänsten besvaras endast via ovan mailadress och ej via sociala medier eller telefon.
Övrig information
Tillträde: 23-07-17
Anställningsgrad: DELTID
Plats: Herrhagsvägen 1, Uppsala
Lön: Timlön enligt kollektivavtal
Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Välkommen med din ansökan.
Dollarstore befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. På Dollarstore är vi en familj. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga butiksarbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt – att skapa en bättre vardag för våra kunder.
DollarStores DNA
- Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser
- Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar.
- Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business – helt enkelt.
- Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.