OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare på Mister Spex kundtjänst kommer du vara ansiktet utåt till kunder. Det kommer att vara fokus på inkommande frågor gällande ordrar, reklamationer, leveranser och priser. Du kommer använda telefonen som främsta verktyg. Arbetsuppgifterna kommer även bestå av att svara på inkommande mail från kunder. Du kommer att arbeta i ett litet och härligt team bestående av cirka fem personer.
Vi på Mister Spex söker nu en kundservicemedarbetare till vårt härliga team. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller service. Vi tror att du sätter kunden först i alla lägen och är social och utåtriktad. Du har en hög social förmåga och brinner för att arbeta med kunder och göra det lilla extra för att göra skillnad. Vi söker någon som är ambitiös, pålitlig och prestigelös. Vidare så har du lätt för att samarbeta, en positiv inställning samt kan arbeta under tidspress. Du talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska.
Vi söker dig som vill jobba heltid hos oss i sommar under månaderna juni, juli och augusti. Vi ser gärna att du börjar arbeta deltid på ca 40 % omgående för att få en bra upplärning. Efter augusti finns goda möjligheter till fortsatt deltidsarbete.
Mister Spex är en e-handelsbutik som säljer glasögon, solglasögon och linser till den nordiska marknaden. Det är ett ungt och modernt företag med god stämning och huvudkontoret är beläget centralt i Stockholm på Sankt Eriksgatan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kunstjänstchef Klara Sutrowitz
0707530967
Kunstjänstchef Klara Sutrowitz
0707530967