Sommaruppdrag inom kundtjänst på modeföretags e-handelsavdelning

Sommaruppdrag inom kundtjänst på modeföretags e-handelsavdelning

Arbetsbeskrivning

Vill du komma in på ett anrikt modeföretag i Borås och leverera förstklassig kundsupport i sommar?
Jappa söker nu för kunds räkning efter en person som under ett antal sommarveckor (vecka 26-30) vill jobba som Customer Sales & Support.
Dina uppgifter är att ge vår kunds kunder bästa möjliga service via telefon, email och sociala medier. Du arbetar självständigt med mål att uppnå hög kundnöjdhet. Du kommer att sitta på huvudkontoret i Borås och jobba tillsammans med försäljning- & marknadsteamet och övriga interna avdelningar.
Kundernas frågor kan beröra ordrar, produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetsuppgifter:
Svara på och lösa inkommande förfrågningar från företagets kunder i Sverige och utomlands, både privatpersoner (B2C) och företagskunder (B2B), via mail, telefon och sociala medier.
Hjälpa till att lösa kundernas behov (orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter).
Stödja partners och göra det lätt för dem att sälja företagets produkter.
Fakturering, med överföring för Norge till kundens norska bolag.
Leveransbevakning och reklamationer.



Kravprofil
Gärna tidigare erfarenhet av kundservicearbete - meriterande om du även har arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
Helst ska du ha testat på kundsupport inom både B2B och B2C.
Som lägst gymnasiekompetens.
Du ska kunna jobba heltid under vecka 26-30.
Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
För att kunna ge kunderna bra service tror vi att det är nödvändigt att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor.
Det är meriterande om du tidigare har jobbat i BC, Microsoft Dynamics och Askås.



Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jappas kund
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2022
  • Ansök senast: 17 juni 2022

Postadress

Sankt Göransgatan 63
STOCKHOLM, 11238

Liknande jobb


23 december 2024