Sommarvikariat som Service Advisor hos Intrum

Sommarvikariat som Service Advisor hos Intrum

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i två månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Intrum. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöden och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får de stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 9 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa.

Arbetsuppgifter:

Som sommarvikarie tillhör du Intrums delgivningsorganisation. På Intrums delginvingsavdelning tar man hand om alla typer av delgivningsuppdrag, exempelvis energidelgivningar, partsdelgivningar och uppsägningar/villkorsändringar av lokaler. De är ett engagerat team som arbetar administrativt med behandling av delgivningar. Som sommarvikarie består dina arbetsuppgifter av att registrera ärenden som kommer in via post och mejl. Sortering av inkommande post samt sortering av utskrifter som ska skickas ut via mejl. Det finns även möjlighet att arbeta med lättare redovisning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående eftergymnasial utbildning, företrädesvis inom ekonomi eller dylikt
• Avslutad gymnasieutbildning
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• Tidigare arbetslivserfarenhet av administration är meriterande

Som person är du nyfiken och du motiveras av att lära dig. Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar metodiskt. Det är viktigt för dig att göra ett bra jobb och du planerar dina uppgifter noggrant innan du sätter igång. Du är uppmärksam på detaljer och upptäcker sådant som andra ofta missar. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort.

Övrig information:

Start: 5:e Juni
Plats: Sickla, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 26 maj 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024