Sommarvikarie Kundtjänst Landstingsservice

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Landstinget Dalarna! Här finns det betydelsefulla arbeten som följer människor genom hela livet.

Vårt uppdrag är att bedriva hälso- och sjukvård, hjälpmedelsverksamhet, tandvård, kulturverksamhet och utbildning. Till dessa behövs viktiga stödfunktioner som Landstingsservice, Landstingsfastigheter och administration. Landstinget Dalarna har 8500 medarbetare i en mängd olika yrken. Vi som Dalarnas största arbetsgivare är en viktig del av utvecklingen.

Landstingsservice uppdrag är att leda, utveckla, utföra och effektivisera servicetjänster till Hälso- och sjukvården och övriga verksamheter inom och i samverkan med Landstinget Dalarna. Detta gör vi inom områden som t.ex. transport-, städ-, tvätt-, kost och fastighetsteknisk service. Landstingsservice har ca 460 medarbetare och omsätter ca 300 MSEK. Verksamheten är kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 och miljöcertifierad enligt ISO 14001.

Arbetsbeskrivning

Landstingsservice söker en vikarie till kundtjänsten vid Länsservice Falu Lasarett under sommaren 2016.

Vi arbetar för att vara Landstingets verksamheter behjälpliga i allt från frågor kring passerkort till att ta emot arbetsbeställningar från kund.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat att ta emot samtal och svara på mail från kunder, registrea arbetsordrar i vårat system samt lämna ut nycklar och kort till anställda inom Landstinget.

Arbetsuppgifterna är mycket varierande.

Du ska ha god datorvana. Tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete är meriterande.

För uppgiften krävs att du behärskar svenska i tal och skrift.
Landstinget Dalarna tillämpar kompetensbaserade rekryteringsprocesser.
Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och tillämpar därför bland annat obligatorisk drogtest vid nyanställning av personal.
När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem för att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan. Av administrativa skäl kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar i pappersform med vanlig post eller via e-post.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Stikå Mjöberg
0250-49 34 30
Pia Ohlsson
023-49 02 08
Mona Månsson

Elisabeth Grop Gyllenhak
0250-49 34 90
Kerstin Erlandsson
023-79 20 48
Margaretha Nordman
023-49 08 50
Eva Törnqvist

Karin Arvidsson
0250-493250
Helena Bevring
0250-493250
Margareta Nordman/Elisabet Norgren
023-49 08 50

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Landstinget Dalarna FALUN
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid 100% Vikariat 2016-06-01 till 2016-08-31
  • Publicerat: 14 april 2016

Besöksadress

Personalenheten 79182 FALUN
None

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024