OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iTell startades 2002 och är ett av Sveriges modernaste Callcenters som servar företag främst i Norden med olika telefonilösningar för inkommande samtal inom växel, kundtjänst och svarstjänst. Vi servar dagligen ett tusentals kunder med olika telefonisttjänster och söker nu personal som kan arbeta under sommaren under perioden juni till mitten av augusti.
Du som söker ska hålla en hög servicenivå, vara flexibel och mångsidig samt ha mycket tålamod. Du har god datavana, lätt för att lära nya system samt ha förmågan att variera program beroende på samtalets karaktär. Som person är du lättsam, framåt, noggrann, punktlig samt upprätthåller en god arbetsstruktur och professionalitet. Arbetet kan upplevas som stressigt då Vi drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service och ökad tillgänglighet!
Du besvarar våra kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders tillgänglighet och servicenivå genom att lotsa varje inkommande samtal, information och meddelande till rätt person. Du uttrycker dig väl –både i tal och skrift på Svenska och Engelska. (Vi arbetar Ej med utgående försäljning/telemarketing).
Utbildning beräknas påbörjas i slutet av maj månad och kan förläggas under em. eller vissa dagar / vecka. Från v. 24 bör du kunna arbeta dagligen, varierande tider enligt behov mellan 08-17.
Vi ser fram emot att höra mer om dig så tveka inte att skicka in en ansökan redan nu!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Coordinatorchef Helena Eriksson
0200-210 230
VD Stefan Forsell
0290 64 50 00